sâmbătă, 24 aprilie 2010

Primul Capitol:doar prieteni?

just f:?Edward si bella sunt cei mai buni prieteni de cand se stiu .chair daca bella locuieste in phoenix si edward locuieste in chicago,pretenia lor inca se mentine puternica.dupa ce cresc realizeaza puternicele sentimente care le impart.pretenie,dragoste si gelozie este ceea ce ii tin impreuna.sentimentele ii vor apropia sau se vor departa?


Capitolul I:

Vara 6 ani(pers 3)

Soarele lumineaza California.ziua de scoala se apropie vacanta de vara este pe cale sa se termine.edward si bella stateu pe nisipul moale inconjurati de apa si razand asa cum fac in fiecare zi.ei au fost cei mai buni preteni si prietenia lor se pastreaza puternica chiar daca sunt pe continente diferite,

-o sa mi fie dor de tine ,bells.spune edward.el a oftat si a intors privirea catre edward.bella privea apusul..adora cerul violet,albastru,roz si galben..ea a iubit intotdeauna apusul soarelui

-si mie o sa-mi fie dor de tine edward.dar ne vom vedea in vacanta de craciun.vom veni sa petrecem vacanta de craciun la tine

-stiu.bella isi intoarse capul si il vede pe edward tirst.dar craciunul este in decembrie!sunt multe zile!nu este corect\1!

-OH DA.IA NU s-a gandit cum va fi iar fara edward-oh si ma vei suna in fiecare zi?

-sigur bells.mereu te voi suna.ma vei suna si tu da ?

-duh..tu esti mereu cel ocupat..tu mereu esti un tont si uiti sa ma suni mereu,spuse bella.edwrad s-a uitat la ea si bella chocotea.oh edie sti ca eu doar glumeam.stim cu totii ca nu esti un tont..doar uiti usor.ei au inceput amandoi sa rada.

-o sa regreti ce ai spus bella.el a amenintat.bella a inceput doar sa rada.edward a incpeutr sa o gadile si a a inceput sa rada mai tare si a a fsot obosita sa mai lupte.

-ar.edie.Stop!el zambea la ea si o gadila.-bine .bine imi pare rau!spune edward si apoi s a oprit cu un zambet mare pe fata

Dupa aceea s-a asezatr linistea intre ei dupa cateva momente.singurul lucru care se auzea erau valurile care se spargeau de pietrele inalte.edward si bella si-au impreunat degetele deci se tineau de mana.pentru ei era ceva natural sa se tina de mana in acel fel.amandoi se uita larg la apus si si niciodata nu si-au dorit ca varea sa se termine.dar amndoi stiau ca in fiecare vacanta ei vor fi impreuna.tocmai atunci bella observa ca edward a luat ceva din buzunar,ea il privi cu ochii plini de curiozitate.cand a deschis mana era un colier de culoarea zmaraldului ,bella credea ca bijuteria avea ochii lui edward

-ce este aceasta eddie?intreaba bella

-cand coboram de pe plaja am vazut ceva. Stralucitoari printre roci..m am dus pentru a vedea ce era.l-a luat si a vazut acel colier.este pentru tine.edward ia facut semn sa se intoarca cu spatele la el.atunci bella avea o-memorie—a lui edward atunci cand ei nu vor fi impreuna..ceva sa-i aminteasca de el,acestia s-au imbratisat strans,cand ia dat drumu coleriul statea frumos la gatul bellei..lant de aur rece impotriva pielii ei.se auzeau pasi in spatele lor,edward si bella si au intors capeletel cu mainile inca impreunate.emmet si alice stateau in fata lor.emmet are 8 ani si este fratele bellei ..el glumeste tot timpul ..si alice in varsta de 5 ani este sora mai mica a lui edward.ea este mereu zamibtoare si foarte enervantaJ)

-bella.vino aici.mama a inceput sa impacheteze rufele si are nevoie de ajutorul tau

-adevarat?nu mai pot sta 15 min?>bella suspina..

-nup.spune emmet hotarat.

-bine suspina bella.hai sa mergem

Bella s a ridicat in picioare la fel si edward.ei s-au imbratisat strans inainte sa plece.

-ne vedem de craciun bells!

-ne vedem noi eddie..

Dupa aceea ement si bella au inceput sa merga in directia vilei lor.emment a incpeut sa vorbeasca de toate glumele lui noi toate vrand sa le incerce.el ia dat bellei un advertismentJsi ea a incpeut sa rada la el.ea este trista ca pleaca din california si este mult mai trista pentru ca il lasa pe edward.ea a oftat si si a adus aminte ca se vor revedea in vacanta de craqciun care era in decembrie.

Craciun(6 ani)

-Craciun fericit ,bells!a spus Edward,.el a imbtatisat-o strans si ea a chicotit.

-craciun fericit si tie Edward.a inceput sa rada:”oh ,oh,oh!apropate ca am uitat.:ti am adus un cadou1!BELLA a scos o cutie de culaore rosie.,verde..din moment ce mi ai dat si tu acest colier a subiliniat lantul care il avea la gat.si eu trebuia sa ti dau ceva!a zambit ,dezvaluit un spatiu intre dintii din fata.ochii lui edward au fost pe cutie.bella ia facut semn si el a inceput sa o deschida.el a vazut o rama-foto ,care avea bijuterii de un rosu,albastru.,galben.si alb perla pe ea.era deja bagata o fotografie si Edward a zambit.

-hey.acesta a fost facuta cand noi am facut castelul de nisip.am fost asa de fericiti cand l-am terminat.dupa am fost suparati ca emmet l-a “stircat”din greseala.spuse edward.

-ei bine a fost frumos.iti place cadoul?

-il iubesc bella.mersi,bells

Edward o imbratiseaza pe bella si au stat asa pentru un timp.fam swan si cullen au incpet sa rada.si se distrau..air edward si bella tot erau imbratisati

-sunt asa de draguti impreuna.spuse esme vorind de edward si bella

-stiu.imagineaza-ti cand ei vor creste mai mari a spus rene.ambele au suspinat in acelasi timp cu gandire la copii lor.,ele au inceput sa rada si au ciocnit impreuna paharale cu vin,ca un toast.

-abia astept se se ingragosteasca.vor fi adorabili.nu crezi esme?

-fara dubii.esme si renne au inceput sa rada iar.dupa iau auzit pe bella si edward borbind de bataia cu apa din vara..

-oh si edie nu pot sa cred ca ti-ai lasat ursuletul de plus acasa.il tachina bella

-nu pot sa cred ca l am uitit.spune edward trsit.bella a inceput sa rada air Edward a suspinat.

-ti am spus eu ca tu uiti repede

-ba nu.a spus edward incercnd sa se apere aducandu-si bratele la piept.

-ba daaa.a spus bella inca razand.cearta ca continuat cu “nu sunt”si “ba iesit”

-vor fi asa de draguti . inca ascultand conversatia lor

-definitiv fiind de acord renne.

Summer


2 comentarii:

  1. interesanta ideea:x
    imi place primul cap:D
    renee si esme deja isi fac planuri:))
    frumos din partea lui ed sa ii de-a un colier lu bella:D
    ma duk la nextu:D

    RăspundețiȘtergere
  2. super imi place
    spor la scris in continuare

    RăspundețiȘtergere